Tiada Tajuk.

*rindu kau wehh*
Assalammualaikum. Kauorang pernah kehilangan seseorang?*pernah2. Pernah dibenci oleh seseorang?*pernah2. Pernah tak ada rasa rindu dekat orang tuu?*pernah2. Hahaha. Macam tuu lah aku. Time couple tak pernah pulak aku nak rindu macam niy wehh, apasal entah dengan aku. Melorat jea aku nak rindu dengan orang yang dah benci aku, haha. Ramai lagi yg kat luar tu kau boleh rindu ayu tapi apasal dengan mamat niy jugak kau nak rindu, haha. Dah nak rindu buad macam mana kann? Susah nak halang perasaan rindu niy dekat kau mamat. Takpe2, aku akan cuba untuk membenci kauu dan melupakan kauu :) buad masa niy aku tak jumpa lagi mamat yang boleh ganti kau tapi aku taktahu lah pada masa yang akan datang kan kann? Haha. Harap2 dapat lah mamat yang baik macam kau broo. Yeaahhhh! Bukan senang nak dapat bf macam kau tapi mana lah tahu ade yang lebih baik kan kan. Buat masa niy kau lah mamat yang paling baik pernah aku jumpa tapi malangnya berpisah jugak kita. Haha*ayat macam tak sedih tapi... :') Dan aku pun berharap yang kau boleh jumpa lagi baik daripada aku. Yang kuat agama, yang faham kau, yang bila kau buat show dia tak jeles. Aku niy kau buad show pun aku dah pikir lain, asal habes show jea gaduh. Haha apepuntakboleh. Alaa kau pun ramai peminat, tuu ade gambar kau dgn peminat kau. Alahai mesranyaaaaaaa. Ahaksss :D Hope kau bahagia lah. Sekarang niy aku nak cerita pasal kau pun nak buat ape, buang masa jea. Kau dah takda pape dalam hidup aku. ZERO. Bagi kau pun mungkin sama jugak macam aku. Nak berkawan? Haha kau yang taknak, so now kita bermusuh. Cehhhhhh xD

*tiada kene mengena dgn yg hidup dan mati*