Cita-Cita.


assalammualaikum
Hi Hi. Haritu cerita pasal Greyson Chance kan? Sekarang cerita pasal lain pulak. Nampak tittle kat atas tuu? Pasal cita-cita kann? Haha. Semua orang ada cita-citakan tapi cuma kita taktahu sama ada tercapai ataupun tidak. Aku pun ada cita-cita jugak. Penyanyi? Ehhh itu bukan cita-cita sebenar aku laa. Mehh sini aku bagitahu aku nak jadi apa dah besar nanti. Haha. Dulu masa aku kecik kecik kan aku nak jadi polis, lepastu dalam darjah tiga macam tu cita-cita aku bertukar pulak. Aku teringin nak jadi cikgu. Lepastu bertukar lagi, aku teringin nak jadi nurse pulak. Huhh banyakkan cita-cita aku? Aku pun pelik. Hahaha. Sekarang niy baru aku ada cita-cita tetap, nak tahu apaa? Jadi pensyarah. Amboiii pensyarah kata kauuuuu :D Haha. Aku pun taktahu lah apa yang bestnya pensyarah niy,  tetiba nak jadi pulak. Menyanyi niy cuma suka suka jee. Aku tak jadikan menyanyi niy sebagai cita-cita aku ataupun kerja aku pada masa yang akan datang. Mungkin aku akan jadi penyanyi tapi cuma sambilan je lah. Orang kata menyanyi niy tak menjamin masa depan, betul kee? Habes aku tengok bukan main ramai lagi yang nak menyanyi? Haha. Alaa tak kisah lahh nak menyanyi ke, menari kee janji halal kan? Daripada buat kerja yang bukan bukan. So jangan fikir nak jadi tu nak jadi niy tapi belajar tak pandai pandai, termasuklah akuuu. Hahahaha. Usaha tangga kejayaan yawwww :) Okey sebelum aku merepek baik aku stop dulu. Itu sahaja untuk cerita kali ini.
*kboiiiiiii